Boccia

Aquest esport té una semblança amb la petanca, encara que es diferencia en el material, les dimensions del camp i en algunes normes del joc, podent disputar-se en equips i/o individualment. Un total de 26 esportistes practiquen aquest esport al Club, de forma lúdica i oci. I 2 d'ells estan federats a nivell autónomic acceditn a jornades i competicions amb altres clubs eportius.

És una activitat esportiva que possibilita la participació de jugadors amb alts nivells de discapacitat física. Aquest és un dels motius fonamentals de la gran difusió experimentada per la Boccia, tant al nostre país com en l’àmbit internacional. Es tracta d’un esport Paralímpic, per el qual s’organitzen, així mateix, Campionats del Món i altres competicions internacionals.

Els esportistes es classifiquen en diferents classes funcionals, segons les característiques funcionals de cadascú.