Línies d'Actuació del Centre d'Educació

Adquisió i/o consolidació d'hàbits relacionats amb les activitats de la vida diària (AVD) Control postural i adquisició de la mobilitat funcional  Competència comunicativa amb Comunicació Augmentativa (CA) Noves Tecnologies. Ús de les TAC Participació activa de l'alumnat a l'entorn i comunitat educativa Estimulació multisensorial Salut i benestar de l'alumnat Participació i implicació de la família en el Projecte de Centre

Adquisició i/o consolidació d’hàbits relacionats amb les activitats de la vida diària (AVD)

L’adquisició d’habits quant a la higiene, l’alimentació (nutrició, deglució...) i el control postural, són prioritaris per tal de normalitzar el desenvolupament de l’alumnat, de forma global.

Control postural i adquisició de la mobilitat funcional

La intervenció que es realitza en aquest àmbit està adreçada a proporcionar a l’alumnat un adequat control postural, i una habilitació de l’entorn, per a que aquest pugui accedir als diferents aprenentatges i als desplaçament autónom.

Competència comunicativa amb Comunicació Augmentativa (CA)

S’incentiven els projectes individuals de CA  per tal que els seus usos es diversifiquin tant al Centre Educatiu com en altres contexts de l’alumnat.

Noves tecnologies. Ús de les TAC

La incorporació continua de nous recursos tecnològics possibilita a l’alumnat l’accés a l’aprenentatge, la comunicació i el joc.

Participació activa de l’alumnat a l’entorn i comunitat educativa

Es duen a terme sortides a l’entorn més proper, audicions, concerts, teatre... on de vegades es comparteix l’activitat amb alumnat d’altres centres educatius de la ciutat.

Estimulació multisensorial

Es treballa des de l’estimulació basal per tal de promoure la comunicació, la interacció i el desenvolupament de l’alumnat amb pluridiscapacitat.

Salut i benestar de l’alumnat

El servei medic proporciona les atencions sanitàries necessàries a cada alumne,  i orienta i assessora al respecte, a la resta de professionals i també a les famílies.

Participació i implicació de la família en el Projecte de Centre

Es creu en la importància i valor de la implicació de la família en l’assoliment dels aprenentatges, i en la millora de resultats en el procés educatiu de l’alumnat.