Organització de l'Associació AREMI

Règim jurídic

En data 27 d’abril de 1976 es va constituir a Lleida, amb el nom “ASSOCIACIÓ DE REHABILITACIÓ DEL MINUSVÀLID (AREMI)”, una associació privada sense ànim de lucre, inscrita en el Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 200 de la Secció Primera del Registre de Lleida. Declarada d’Utilitat Pública pel Consell de Ministres el 2 d’octubre de 1981.

L’Associació de Rehabilitació del Minusvàlid (AREMI), a partir d’ara i a tots els efectes Associació AREMI, regula les seves activitats d’acord amb el que estableix la Llei 4/2008, de 24 d’abril, del llibre tercer del Codi Civil de Catalunya, relatiu a les persones jurídiques; la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d’associació; pels presents estatuts i la normativa de règim interior que la desenvolupi.

L’Associació AREMI té personalitat jurídica pròpia independent de la dels seus associats/des i, en conseqüència, gaudirà de plena capacitat per a ésser subjecte de drets i deures.

Descarregar Estatuts de l'Associació AREMI (PDF 205KB)

Règim de govern

L’Associació està regida per l’Assemblea General i la Junta Directiva.

Assemblea General

Està integrada pel conjunt de tots els socis de l’associació. Es l’òrgan suprem i sobirà de govern i l’expressió de la voluntat dels seus membres.

Junta Directiva

És el representant legal de l’associació. La regeix, l’administra i la representa de la manera més amplia que reconegui la Llei; així mateix, ha de complir i fer complir els Estatuts i les decisions preses per l'Assemblea General, d'acord amb les normes, instruccions i directrius que estableixi i acordi. Està formada per:

• Ma. Mercè Batlle, presidenta
  • Neus Bernaus, vicepresidenta
  • Anna Mª Solsona, secretària
  • Santiago Atienza, tresorer
  • Josep Zuriguel, vocal
  • Joan Balasch, vocal
  • Antonio Florensa, vocal
  • Eligio Suevos, vocal
  • Carmen Solera, vocal
  • Josep Subirà, vocal