7a Cursa Solidaria "En Marxa per la Paràlisi Cerebral"

7a Cursa Solidaria

NOVA DATA DE LA 7a CURSA "EN MARXA PER LA PARÀLISI CEREBRAL": DIUMENGE 5 DE NOVEMBRE.

Ipsen Pharma y la Federació Catalana de Paràlisi Cerebral (FEPCCAT) organitza per 7é any consecutiu la carrera "En marxa per la Paràlisi Cerebral", a favor del col·lectiu de persones amb Paràlisi Cerebral i etiologies similars.

L'èxit de les edicions anterior, en la que s'ha arribat sempre a cobrir el màxim de possibles participants (superant els 2 000 participants), avalen aquesta iniciativa. Per la qual cosa, la FEPCCAT com Ipsen Pharma, es proposen fer d'aquesta carrera un referent a l'agenda solidària del país.

La jornada, a més de ser una trobada solidària amb caràcter lúdic-festiva, pretén implicar a tota la societat catalana, nens i adults, tinguin o no Paràlisi Cerebral o altra discapacitat, així com familiars, amics i esportistes que, de la mateixa manera que en altres edicions podran inscriure's a la carrera de 1 km o en la de 5 km.

www.cursaenmarxa.org

www.fepccat.org