Assemblea General Centre Ocupacional AREMI

El passat dimecres 25 d'octubre, el Centre Ocupacional AREMI va realitzar una Assemblea General, promoguda, creada i conduïda pel Grup d'Autogestors AREMI. Ha estat la primera vegada que usuaris i professionals s'unien per celebrar aquest esdeveniment.

El principal objectiu era donar a conèixer, de manera oficial, el Grup d'Autogestors. Des de l'inici del projecte "Red de Ciudadania Activa ASPACE", el grup s'ha anat reunint i treballant per millorar, dins de les possibilitats, la participació activa de tots els usuaris.

Per altra banda, l'assemblea ha tingut com a objectiu iniciar una etapa on es pugui millorar la comunicació i el diàleg entre tots, usuaris i professionals. D'aquesta manera es genera un coneixement sobre la dinàmica funcional del Centre Ocupacional.

Un altre dels objectius de l'assemblea ha estat donar sortida a un nou grup de treball: l'Equip Operatiu. Un equip de treball compost pel moderador, secretari i un vocal del Grup d'Autogestors que amb l'ajuda de la persona de suport tenen com a objectiu analitzar i organitzar les sessions. A banda, i com a punt innovador, la missió d'aquest equip és exercir de punt d'unió i/o mediador entre professionals i usuaris.

Un bon inici de camí per al Grup d'Autogestors i lògicament per al treball de la participació de les persones amb Paràlisi Cerebral  i discapacitats similars de l'Associació AREMI.

el 30-10-2017