L’activitat del dissabte 27 de juny és una proposta impulsada per Ca la Xesca, Muda’t i Font-Àstic. És cent per cent solidària i s’emmarca en els actes que commemoren el 50è aniversari d’AREMI.
La tarda ha començat a les 16.00 h amb un campionat de Botifarra, un joc de cartes tradicional arrelat a les terres de Lleida i una de les expressions més genuïnes de la cultura popular del territori.
Les tres primeres parelles classificades han tingut premis gràcies a la solidaritat d’empreses locals com CARNISSERIA PAU i COMERCIAL MENA. Les parelles classificades de la 4a a la 10a posició han rebut dues ampolles de vi LA GRAVERA. COCA COLA també s’ha sumat a la iniciativa.
Un cop acabada la competició, la jornada ha continuat amb un sopar popular d’entrepà de botifarra a la brasa que s’ha cuit al recinte de les piscines. Totes les persones que han gaudit d’aquest sopar que estava inclòs en el preu de la inscripció, afegint un preu mínim també a benefici d’AREMI, s’han pogut banyar de nit, fins la 01.00h, a les piscines del recinte.
Tota la recaptació obtinguda durant la jornada es destinarà íntegrament a AREMI, concretament pel projecte de la nova Aula 0-3 anys per a infants amb pluridiscapacitat. La iniciativa que des d’AREMI estem impulsant coincidint amb el 50è aniversari i que és l’objectiu de recaptació de tots els esdeveniments commemoratius.
Ha estat una proposta lúdica, refrescant i tradicional. Gràcies Xesca!





