Conveni de col·laboració amb la Diputació de Lleida

L’any 2022 la nostra associació ha pogut seguir gaudint de servei de fisioteràpia i infermeria gràcies al conveni marc de col·laboració entre la Diputació de Lleida i l’Associació AREMI.

El conveni signat per part de l’Il·lm. Sr. Joan Talarn, president de la Diputació i la Sra. Ma Mercè Batlle, presidenta de l’entitat va suposar la regulació d’una col·laboració dins l’àmbit de les prestacions i serveis que oferim a les persones usuàries, proporcionant un servei de fisioteràpia i infermeria per facilitar la màxima qualitat de vida a les persones beneficiàries de  l’entitat.

Els objectius generals proposats en aquest conveni són:

pel que fa a la fisioteràpia:

  • Millorar la qualitat de vida de les persones usuàries des d’un punt de vista biopsicosocial.
  • Proporcionar ajudes que puguin millorar el desenvolupament d’activitats terapèutiques, d’adaptació personal i social.
  • Potenciar l’autonomia personal i la independència a l’hora de dur a terme activitats de la vida diària bàsiques de les persones usuàries.

Pel que fa a infermeria:

  • Donar atenció sanitària als usuaris i usuàries per tal d’afavorir la millora assistencial i assegurar el seu benestar i la seva qualitat de vida.
  • Prevenir malalties de base nutricional.
  • Assessorar i donar suport a les famílies dels usuaris.

Objectius que s’han detallat i especificat a l’hora d’informar dels projectes. Hem de seguir treballant per assegurar el màxim benestar i qualitat de vida de les persones que atenem.

Moltes gràcies per tenir al costat una Diputació tan sensible i propera.

Totes les entrades