El Sopar Solidari d’Ap! Lleida recapta 4.800 euros per fer realitat l’Aula AREMI 0-3

El Sopar Solidari d’Ap! Lleida 2026 va tornar a demostrar que la solidaritat i el compromís amb el territori poden transformar realitats. La vetllada, celebrada al Palau de Margalef, va reunir empresàries, professionals, institucions i persones compromeses amb les causes socials i va aconseguir recaptar 4.800 euros que es destinaran al projecte de la futura Aula AREMI 0-3.

Per a AREMI ha estat un autèntic honor ser l’entitat beneficiària d’aquesta edició, especialment en un any tan significatiu com el del nostre 50è aniversari. La confiança dipositada per Ap! Lleida i les seves sòcies representa un reconeixement a la nostra trajectòria i, sobretot, un impuls per continuar treballant al costat de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat i les seves famílies.

Els fons recaptats contribuiran a fer realitat l’AULA AREMI 0-3, un projecte que neix amb la voluntat d’oferir una atenció especialitzada a infants de 0 a 3 anys amb trastorns del neurodesenvolupament i pluridiscapacitat, així com acompanyament a les seves famílies en una etapa clau del seu desenvolupament.

Durant l’acte, la presidenta d’Ap! Lleida, Laia Rogel, va posar en valor la tasca d’AREMI i el simbolisme que suposa donar suport a l’entitat coincidint amb el seu 50è aniversari. Per la seva banda, la nostra presidenta, Ma Mercè Batlle, va agrair aquest gest de confiança i va destacar la importància de sumar complicitats per impulsar un projecte tan necessari per al territori.

Des d’AREMI volem expressar el nostre més sincer agraïment a Ap! Lleida, a totes les persones assistents, empreses col·laboradores i organització per haver fet possible aquesta vetllada. Gràcies al vostre compromís, som una mica més a prop de fer realitat un projecte que oferirà noves oportunitats a molts infants i les seves famílies.

Totes les entrades