«Totes les persones tenim dret a gaudir del temps lliure»

Sota el lema «Totes les persones tenim dreta a gaudir del temps lliure»  el passat 6 de febrer  es presentava a la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida  el «Decàleg d’accessibilitat d’Espais d’Oci, Cultura i Temps Lliure a la Ciutat de Lleida». Un seguit de recomanacions per aconseguir que la ciutat cada cop esdevingui més inclusiva que es mostraven a diferents agents culturals de la nostra ciutat. L’Associació AREMI, membre del Consell Municipal de Persones amb Discapacitat, també hi va ser present amb Judith Falcó i Enric Agustí.

Entre els diferents temes que es varen tractar alguns van ser:

– Difusió i programes (l’orde i lectura fàcil, llenguatge i possibilitat d’incloure pictogrames)

– Fer visibles, mitjançant les icones d’accessibilitat,  les mesures que implanten als diferents actes.

– L’accessibilitat als espais de realització dels actes. (places d’aparcament, rutes accessibles per poder accedir als recintes…).

A la reunió també hi van assistir Lluís Sanmarti, Director de l’àrea de polítiques a favor de la creativitat i la cultura, Llorenç Corbella Director del Teatre l’Escorxador, Puri Trenado directora de l’Auditori Enric Grandos, Camil·la Minguell i Pau Plana, Tècnics del Departament de Cultura de l’Ajuntament de Lleida. Per part de la regidoria de polítiques per als drets de les persones Lluisa Conejos i per part del Consell Municipal de Persones amb Discapacitat, Aida Cereijo.

Totes les entrades